mandag, oktober 19, 2009

Turkis vinter?

Kort dag på skola i dag, så her sitter jeg med Spotify, kaffekoppen og interiørmagasiner.


Spørs om ikke møblene våre kommer til å få seg en ny venn i vinter; turkis. For en herlig farge!


Det gjør seg virkelig med de turkise detaljene. Og det skal ikke stå på møbler som behøver et malingstrøk eller tre, nei. Gleder meg til å sette i gang.


Sist, men på ingen måte minst, må jeg nevne den flotte awarden jeg fikk i helga. Beate som har den fantastiske bloggen Beates verden har laget en egen award som blant andre jeg var så heldig å få.


Tusen takk for de fine ordene! Og for de som ikke har vært innom Beates verden ennå; det anbefales. Koselige innlegg med nydelige bilder.

Nå skal jeg tilbake til min turkise tankerekke. Ha en fin dag!

13 kommentarer:

sillala sa...

Enig! Jeg er hekta på turkis - som for øvrig er inne i varmen igjen med tanke på juni! :)

Idun // Breidablikk sa...

Turkis er en herlig farge! Men det kommer litt an på nyansen, den som så mange andre farger, har også sin glorete side ;)

Ha en fin dag! (Nå skal jeg sjekke ut Beates verden ;)
Klem fra Idun

Therese Dorthea sa...

Turkist er nydelig! :-) Eg har ein tendens til å bli tiltrukket av den fargen sjøl! ;)

Deilig med kort dag på skulen då! Kjenne eg savne skulebenken innimellom:)
Kos deg vidare med godt lesestoff!

Eg er på jobb, og skal rett heim å pakk til Paris - så får eg venninnebesøk til jakten på kjærligheten! Mandagar er ikkje så verst;-)

Gratulera med den flotte awarden - du sprer glede - det er heilt sant! :-) Er så glad eg oppdaga bloggen din - du får det så bra til og du inspirerar meg..heilt sant! :-)

Klem Therese Dorthea

beate sa...

Turkis er herlig! har så lyst til å prøve å male noe i den fargen (men vet ikke helt hva.) Fargen "isvann" er kjempefin.

ønsker deg en super dag.
klem Beate

Anne sa...

Gratulerer med koseleg award! Du fortener alle dei du kan få:)
Kos deg med interiørblad og turkis!;)
Klem Anne:)

Romantiske Stinemor sa...

ÅÅ grattis det var gøy for deg:-) Det fortjente du:-)
Jeg leser også masse interiørblader, alltid like koselig å kikke i..
Ha en fin kveld:=)klem Stine

Anonym sa...

Alltid koselig med interiørblader. Jeg er avhengig, og kjøper litt for mange =)

Klem fra meg

Unknown sa...

Åh grattis! Vilken fin blogg du har! Kram petra

Catherine sa...

hello i wish you a good evening catherine

Margrethes hus og hage sa...

Gratulerer med award :)
Det høres koselig ut og sitte med interiørblader og drømme om malejobb :)

Hilsen Margrethe

Joy sa...

Så mycket fint du visar upp här! Såå inspirerande...
:) Så någon dag ska jag ställa mig och laga ljus, man har ju alltid en massa ljusrester liggandes hemma - så vilken bra idé att göra nya...

Och grattis till blogg-award!

Har lagt till mig som följare...
Kram Joy

Therese fra huset med de rare i sa...

Turkis er en herlig farge! Jeg har hatt det i mitt hjem i mange år:P

Anne sa...

Du vann hovudpremien hos meg, skjønne!
Eg blei så glad når du vann:)
Jippi:D
Klem!