lørdag, oktober 31, 2009

Happy Halloween

12 kommentarer:

beate sa...

Hei.
så skjønne bilder!

ønsker deg en fin kveld.

(i dag har jeg ikke kommet inn på blogger før nå... skikkelig irriterende altså...får jo blogge-abstinenser vet du...)

klem Beate

Anonym sa...

stemningsfulle bilder =)

Klem fra meg

Pink lady sa...

Hei på deg!

Ingen haloweenfest her i gården, men jeg har vært på RM fest. Du får få detaljer siden:) Gled deg til å besøke butikken, den var kjempeflott!!

Jeg digger at du har skapt en monsterantikvarius!!! Jeg ler meg ihjel!

Ha en riktig god natt

Klem Pink Lady

Anne sa...

Kjempefine bilete!
Ha ein herleg søndag:D

Therese Dorthea sa...

Fine bilde du har tatt! Gjor du noko gøy i går då? :-)
Har helga di vore bra? :-)

God søndag - og god vekestart i morgon:)

God klem frå T.

Noatunfrua sa...

Så fine bilder! :)
Ha en nydelig søndag!

O sa...

Så koselig! :)

Fru Fly * Heidi sa...

Det var et kult "minipumpkin"!♥ Ha en herlig søndagskveld! Klem H

Inspiration i vitt sa...

Hoppas att du hade en trevlig helg med mycket mys och ljus Kram på dig/Ingela.

Therese Dorthea sa...

Eg saknar deg! Har du det bra?

Janne sa...

Flotte bilder;)

Ha en fin kveld.
K-Janne

beate sa...

heisann!

savner besøk fra deg!!! håper du har det bra!

klem Beate