fredag, oktober 16, 2009

Gledelig fredag

Jeg har fått en koselig award hos Anne, som har denne nydelige og inspirerende bloggen. Anne er ei av de søte bloggjentene jeg besøker hver eneste dag - hun tar flotte bilder og skriver gode innlegg om vakre ting i hverdagen. Hun er også en av dem som alltid kommer med gode ord her inne hos meg - det setter jeg stor pris på! Tusen hjertelig takk for de fine ordene, Anne :)


Denne søte awarden ønsker jeg å gi videre til fem (av mange!) bloggere som jeg tenker på når jeg leser teksten; "Til en fantastisk bloggvenninne; oppmuntrende, engasjert, tilstede."


Så, til dere som fortjener nettopp de ordene, gir jeg awarden videre til:


Beates verden
Linda's Hus
Min lune hule
Min hverdag på landet
Bugg & Boogie (som i tillegg til å ha en blogg jeg besøker hver dag, er min gode barndomsvenninne som jeg er veldig glad i :))

Jeg anbefaler selvsagt å ta en titt innom alle bloggene. Nå er det fredag - ønsker dere ei god helg!

5 kommentarer:

beate sa...

å hei... blir helt varm i kinnene jeg nå... tuuuuusen takk. ju-hu! jeg har fått min første award!

ehh. hvordan funker dette da? kan jeg kopiere bildet og sende det videre, eller lagar man en egen award?

Ha en flott dag og helg!
Klem Beate

Christine Louise sa...

Du fortjente den :)

Ønsker deg en flott helg :)

Klem fra meg..

Therese Dorthea sa...

Hei søte deg!

Du fortjente den virkelig! :-) Du har ein nydelig blogg :-) Awarden til Anne som fekk meg igong igjen og...no har eg faktisk lyst igjen! Godt det ikkje er så alt for masse som skal til :-)

No er det fræddan og alt er berre fint! Sola skin i Bergen- kan du tru! :-) Det er meldt fint heile helga. Fjellturvær? :D

Ønske deg ei god og avslappande helg :-) Kos deg og finn på nåkke gøy :-D

KLEM

Crinoline sa...

Gratulerer med utmerkelsen.Det er alltid hyggelig å bli satt pris på.Ønsker deg en god helg.

Lindas hus sa...

Gratulerer masse med adwarden, den har du fortjent;) og tusen takk for at jeg er en av de heldige som får den av deg! Det setter jeg utrolig pris på! Hadde ikke du allerede fått den skulle du ha fått den av meg for du er alltid så søt å legger inn spor hos meg! Og bildene du har lagt ut på innlegget ditt ovenfor var nydelige! Ha en fantastisk helg:DStor klem fra meg