tirsdag, september 01, 2009

Forhåndsstemme i Sverige

Dette blir vel litt på siden av interiør, men fornyelse handler det kanskje om. Nå har jeg googlet og lest side opp og side ned. Vet jeg har en tendens til å skumlese, men er jeg virkelig så blind? Har fått med meg at jeg kan stemme i utlandet, at jeg ikke behøver valgkort, at det må skje før 4. september og at jeg må gå til en stemmemottaker. Så langt, alt greit. Men hvem er denne stemmemottakeren? Er det noen som vet? Eller sitter de kanskje ner på stan på et fika?

Regner med det ikke blir helt riktig å sende et postkort til Kjære Stortingsvalg, 2009 Norge.

2 kommentarer:

Me, myself and Signe Oline sa...

Har hørt at du kan gjøre det på tekst-tv. Trykk 333, velg grønn for V, rød for AP og blå for H. Litt snevert valg men der har en igjen for å ikke bo i hjemlandet. Men postkort tror eg absolutt vil fungere. Eller kanskje sms....

Beate, A Brighter Day sa...

vel - de valgmulighetene der var ikke noe å skryte av... du av alle burde da vite at sms ikke funker når man er fri for mobil! kan jeg sende fra eurobate?