mandag, august 31, 2009

Uti vår hage

Jeg merker at det nærmer seg høst. Tenkte jeg måtte skynde meg mens det ennå er august, og vise noen sommerbilder fra barndsomshjemmet mitt. Det er altså på Nesna i Nordland.
Her er det hundre år gamle huset. Kanskje ikke så vanskelig å forstå hvorfor jeg liker den romantiske stilen. Og går man innendørs forstår man også min forkjærlighet for gamle ting. Mamma og pappa har tatt vare på det meste og holdt det som det var i sin tid - både møbler, rom, hus og hage. Apropos hage:
Dette er paradis på jord...
Stabburet var min favorittlekeplass. Eller er. Det er fremdeles en opplevelse å gå på oppdagelsesferd i husene der hjemme.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for koselig kommentar og at du følger bloggen min:):)
Så nydelig barndomshjem, vakkert.
Hilse fra Agathe

~L~ sa...

Er du fra Nesna?
Så gøy da, jeg bor i sandnessjøen jeg:))