lørdag, august 29, 2009

Første innlegg, første prosjekt

Så var vi i gang!

Etter snart fem år med svart skinnsofa og mørke møbler var det endelig nok. Forandring fryder! Mye takket være fantastiske interiørbloggere der ute - det er bare å ta en titt på blogglisten min; der har jeg hentet mye inspirasjon.

Mannen min og jeg har bodd i fire leiligheter sammen, hvorav dette er den fjerde og forhåpentligvis den siste på noen år. På alle flyttelassene har den fulgt med; den svarte skinnsofaen. Samt alle våre "studentmøbler" som vi har klart å samle opp i løpet av årene... Men i går - i går kom den endelig ut (og opp på loftet), til fordel for Bohus sin augustkampanje...

Sånn så stua ut for noen dager siden:



Etter mye surfing, ringing, bæring og rydding (takk til svigerfar for bærehjelp) - sånn ser det ut nå:




Jeg går fremdeles rundt og stasjer, så forandringene kommer på løpende bånd. Men jeg er strålende fornøyd! Mannen er på sjøen, så han måtte nøye seg med bilder på mail. Responsen var god. Leiligheta er plutselig litt mer voksen, og jeg blir rolig med en gang jeg kommer inn i stua. Er en glede å sitte med interiørmagasiner og bare nyte den nye, hvite tilværelsen.

Skriver flere innlegg senere, med litt mer detaljer.

3 kommentarer:

Mr. T sa...

Og det skal hun ha, den selvutnevnte prosjektlederen - dette ble bra! Ut med tunge farger og studentlivsmøbler - hello bright, white life! En blir jo bare glad av slike bilder. Og denne bloggen startet uten at Mr. T visste om det;) Særdeles hyggelig overraskelse. Gratulerer med ny stue, til oss begge. La revolusjonen starte...

Julia sa...

OIOIOI, så fint!!
Akkurat sånn type sofa jeg også vil ha, er så lei lei lei av det laaange monsteret jeg har!
Good job! :)

Beate, A Brighter Day sa...

Takk Julia og takk Mr. T (min anonyme mann :P)!

Jepp, er bare å hoppe i det. Bort med lange, gamle - inn med nye, korte. Eller noe sånt :)