lørdag, november 28, 2009

Award og lysfest

Det er så mange søte bloggedamer der ute, som kommer med oppmuntrende kommentarer og som følger meg videre på tross av mindre innlegg i det siste.


Jeg har vært så heldig og fått en award hos Hege som har den nydelige bloggen La ville de Mille. Tusen takk, Hege! Det er så koselig med sånne oppmerksomheter.

(Foto: Media3)

I ettermiddag skal jeg på lysfest her i Bergen, et årlig arrangement som gir en helt fantastisk julestemning. Gleder meg masse! Håper alle der ute har og får ei nydelig helg.

4 kommentarer:

Pink lady sa...

Hei!

Jeg skal også en tur på Lysfesten. Har mamma på besøk og tenkte at hun skulle få ta del i denne lille Bergensbegivenheten:) Lille og lille fru blom, er ganske tett med folk rundt Lille Lungern..

Mamma reiser på onsdag. Jeg er ledig for en kaffe onsdag, torsdag,fredag og ev lørdga formiddag. Lørdag kveld skal vi på julebord og søndag reiser jeg bort noen dager.

Kan ikke du sende meg en mail med telefonnummer og så kan vi avtale noe per sms?

Ha en super helg! Kjæresten skal straks til å male gangen vår:)

Klem Pink lady

(eddas) sa...

ha en hyggelig lysfest....
klemmer fra meg:)

Guttemamma sa...

Dere får det til borti vest..:)
Synes headeren din er SÅ fin!! God helg videre og natti natt fra meg

Johanna sa...

Var en riktig bra start för att få in julstämningen! Fin tradition måste jag säga, värd att gå på :) Fantastiskt härligt med juletider:):) Kramar!